dinsdag 4 mei 2010

~~* Bowlen en meer *~~

Zoals ik eerder al vertelde, zijn we vandaag wezen bowlen en wel "Cosmic-Bowlen".

Zoals je op de foto kunt zien, is dit bowlen met veel lichtjes, black-light en lekkere disco muziek.

Erg gezellig!

Ook nog wat gemaakt voor mijn winkel..

Het e-book topje met spaghettibandjes.
Op het voorpand een leuk borduurtje van Stickbear "pony's".

De Zucka is een super leuk patroon om te maken. Je kunt hier zoveel mee doen.
Ik heb 'm hier gemaakt van een mooie effen stof met een kleurijke onderrand.

Het borduurtje Captain Peppernose van Luzia Pimpinella zorgt voor een erge ondeugende uistraling!

Ik vind het een geslaagd rokje!


Morgen blijven we lekker thuis ivm met bevrijdingspop. Hier wilt mijn dochter natuurlijk naar toe.

groeten,
Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten