donderdag 10 juni 2010

~~* El Porto-vervolg *~~

Ik liet hier de voorbereidingen van de tas El Porto zien.
Nou die is af!
Het patroon is absoluut niet moeilijk, maar toch wel bewerkelijk. Zeker wanneer je de tas lekker wilt versieren.

Nú die tas nog leuk op de foto krijgen.
Dat valt niet echt mee. Dus dan maar samen met de tas voor de spiegel en wat kiekjes maken. Sta ik er ook nog een keer op!

Lastig om te kiezen, welke voorkant het leukste is, dus daarom maar allebie de kanten.

De versiering is in de vintagesfeer. Vond ik echt passen bij de kleurtjes van de gebruikte stofjes.

Natuurlijk mooie kralen en een tashanger om het plaatje compleet te maken.


Ik ga zeker nog een El Porto maken.
Er zijn toch een aantal dingetjes die ik dan anders ga doen, o.a. een langer hengel, zodat ik de tas schuin kan dragen.
Ik zeg dus...........wordt vervolgd!

groetjes,
Sandra

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige tas heb je gemaakt. Ik zie steeds weer andere dingen op de foto's. Ik blijf kijken!!!! Leuk die vintage-plaatjes. Schitterend!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen