vrijdag 3 december 2010

~~* parketvloer en winterweer *~~

Maandag, dinsdag en woensdag hebben we ons bezig gehouden met het leggen van de parketvloer.
Helaas niet helemaal afgekregen. Het gangetje en de achteruitbouw moeten nog gedaan worden. Het kost altijd meer tijd, dan dat je van te voren had gedacht.


Logisch ook, want terwijl je bezig bent, loop je tegen dingen aan."Toch die muur nog maar een likje verf geven. De onderplaat van de houtkachel is best lelijk, die maar even zwart spuiten". Ik moet je zeggen, dat dat niet zo best gaat wanneer het -6 graden buiten is.
We zijn wel heeeel tevreden met het resultaat. Morgen vier ik mijn verjaardag dus showen maar! (wel op kousenvoeten, want de eerste kras doet het zeerst)

Wat een winterweertje hé. Kan me niet herinneren dat het al eerder op mijn verjaardag (30 november) zo koud is geweest en nu met al dat sneeuw.


Zoals je kunt zien, hangen de ijspegels aan de serredak.


Mees vind de sneeuw ook wel leuk. Met een dikke jas, lekkere warme schoenen en handschoenen is het goed te doen.

groetjes,
Sandra

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtvloer!! Wel goed dat je gelijk alle dingetjes die je voorbij ziet komen toch even aanpakt!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het gaat er wel prachtig uit zien allemaal!
    Klussen duurt helaas altijd langer dan je denkt maar als het naar je zin wordt maakt het niet zoveel uit.
    Fijne verjaardag!

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Klussen is altijd een hoop werk, maar als het dan ook af is, kan je er lekker van genieten!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra,

    Gefeliciteerd met je verjaardag!! Nee, ik kan me ook niet herinneren dat er op 30 November(ook mijn verjaardag) sneeuw lag!!
    Ik hoop dat je net als ik een fijne dag gehad hebt!
    Ik vind het paars/lila rokje heel erg leuk!!
    Toevallig zijn dat mijn livelingskleren!

    Fijne zondag verder, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen