vrijdag 4 februari 2011

~~* leuke ruil *~~

Nadat ik hier een berichtje had achter gelaten, over het o.a. lastig te verkrijgen van PTT-zakken, ontving ik een leuke mail van de eigenaar van de blog.

Of ik wilde ruilen.

Een PTT-zak voor een leuke tashanger.........:O)

NATUURLIJK!
De zak heb ik ontvangen en de hanger is af (en goedgekeurd).



Beste Janet,

ik ben super blij met de zak

en veel plezier van de tashanger.

Ik heb hem met veel plezier voor je gemaakt

en volgens mij zal hij leuk staan aan een PTT-tas.

groetjes,

Sandra

9 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een leuke deal. Het is een mooie tashanger geworden. Leuk al die verschillende bedels, kraaltjes, hartjes en een naamlabel er aan!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joh leuk zeg! Die tashanger is echt zo'n heerlijk hebbeding! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende tashanger!
    Hoe maak jij toch zo'n mooi hartje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Leuk geworden !! en je hebt echt supergeluk ! Ik heb zelfs bij de TNT zelf gevraagd, maar zonder succes want zeggen ze eigendom van de TNT mag en wordt niet verkocht ! ...ach ja, ik zoek nog even verder, ik ga de postbode nog eens even lief aankijken....

    Groetjes en een fijn weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk als je elkaar zo blij kunt maken.
    De tashanger ziet er erg mooi uit.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan me er nu al op verheugen dat deze hanger binnenkort aan mijn tas hangt, hij is helemaal geweldig.

    Janet (wijaroki)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super ruil zeg. Ik zou ook 'graag zo'n ptt postzak willen hebben, maar als ik jouw sleutelhanger ziet dan begin ik hard te twijfelen, jeetje die is echt mooi geworden, complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw wat een goed ruil zeg !!
    De tas hanger is weer prachtig geworden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Jotili: Ik heb het hartje op de borduurmachine gemaakt.

    bedankt allemaal voor de leuke reacties.
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen