zaterdag 6 augustus 2011

~~* poes + tas *~~


Hier onze poes Sammie.
Lekker in het zonnetje van gisteren.
Achter op de wal, zo kan ze alles in de gaten houden.

Kennen jullie ook dit tasje van de Dekamarkt?
Hartstikke handig formaatje, maar o zo lelijk.
Iedere keer als ik 'm gebruik denk ik,
je loopt voor gek met zo'n kanarie aan je arm.

Vaak gedacht, "ik moet eens een ander tasje maken".
Wel het moddeltje van de Dekatas, want die is gewoon goed.

Ik had nog allerlei stukjes postzak over
van de tassen die ik gemaakt heb.
Kleine stukjes en verschillende kleurtjes
want postzakken hebben ook verschillende tintjes.
Zonde om weg te doen, maar had nog geen bestemming.

Nu wel dus.........
Dit is het geworden.
Een PTT(Deka)tas.

Hengsels ietsjes langer zodat het ook
over de schouder gedragen kan worden.
Ben er helemaal heppie mee.
groetjes,
Sandra

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en hij erg mooi geworden, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo blijkt maar weer gooi niets van de postzak weg het komt altijd weer van pas.
    Het idee is mooi uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw deze is zooooo mooi, echt veel beter en mooier dan de kanarie versie ;-)
    Prachtig gemaakt weer !!

    BeantwoordenVerwijderen