vrijdag 9 augustus 2013

~~* Vakantie 2013 *~~

Dit jaar waren we op vakantie op het mooie eiland
Bonaire
Met zijn drietjes, want dochterlief wilde niet mee.
Mees heeft daar zijn duikdiploma gehaald
en is samen met zijn vader de onderwaterwereld gaan bekijken.
Ik heb veel met de voetjes omhoog gezeten,
lekker met mijn neus in een boek
(eigenlijk mijn e-reader)
Lekker zitten spelen met mijn telefoon, I-phone 5.
Welke ik net voor mijn vakantie had aangeschaft. 
Zoals je kunt zien ook Instagram gebruikt.
Erg leuk trouwens.
Nog een paar voetjes.
Nu lekker op het strand,
terwijl de mannen aan het duiken waren.
Natuurlijk af en toe een terrasje.
Spa voor mij, Bright voor Frans.
Dit zegt genoeg.....
Af en toe het zwembad schoonmaken.
Ze zijn te eten, maar heb ze niet geproefd.
Op Spicebeach. Een hippe tent.
Iets te harde muziek,
 maar dat ligt waarschijnlijk aan de leeftijd.

Mees in de releax-stand.
Leuk die panorama foto's
 
 Jullie ook allemaal een fijne vakantie gehad?
groetjes,
Sandra

2 opmerkingen:

  1. Nou zo te zien en te lezen hebben jullie het heerlijk gehad tijdens de vakantie.
    Lekker uitrusten en verder niets bijzonders is zo genieten.
    Leuke computertas heb je gemaakt!!
    Ik zal binnenkort ook maar weer eens een blogpost gaan plaatsen maar ik heb een beetje moeite om de draad weer op te pakken zo na de vakantie:)
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als mijn ouders naar Bonaire gingen, ging ik ECHT WEL mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen