zaterdag 28 februari 2015

~~* valentijnscadeau ~~Zurich ~~ (nogmaals) Queen *~~

Op Valentijnsdag heb ik een super leuke verrassing gekregen van Frans.
Een uitstapje naar Zurich.
Geweldig natuurlijk, maar de grootste verrassing was toch wel:
DAT WE NOGMAALS NAAR QUEEN ZOUDEN GAAN!
Je kunt wel voorstellen dat het super was.
Zurich is mooi, alleen wel erg duur!
Veel gelopen en veel gezien.
We hadden dan ook erg mooi weer.
Dit is bij de bloemenfontein.
Een fontein vol met rozen. Erg mooi!
Mooi uitzicht op het hoogste punt in Zurich.
En hier lag nog een dikke laag met sneeuw.
Bij de grootste waterval van Europa.

Een selfie bij de waterval en......
een selfie bij QUEEN......
O, het was weer helemaal te gek.
Kan hier wel 100x naar toe.
Heerlijk genoten en zo blij met mijn mannetje.
Dat hij dit voor mij geregeld heeft.
SUPER!
groetjes,
Sandra



1 opmerking:

  1. Leuke blogje! ik bezoek en volg blogjes die dezelfde hobby,s als ik delen
    ik ben niet elke dag blog actief, maar lees wel de blogjes en probeer een
    reactie achter te laten, zijn veel leuke blogjes op internet, die de moeite
    waard zijn...ik kijk op om weer terug te komen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen