maandag 16 november 2009

~~* Award *~~

Ook ik heb een award ontvangen en wel van Petra.

Bedankt Petra en ik ga 'm nu doorgeven!

Er zijn een paar regels om deze award door te geven;-)
1) Plaats de award en het berichtje op je Blog
2) Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
3) Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
4) Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
5) Plaats een link naar deze 7 bloggers
6) Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven !

Nu 7 dingen vertellen wat jullie nog niet van mij weten.
1) Ik ken mijn man al vanaf mijn 14de jaar en zijn nu 15 jaar getrouwd.
2) We hebben een zoon welke een autistische spectrum stoornis heeft. Het is een hele lieve jongen, maar best bewerkelijk.
3) Ik al 20 jaar Rijksambtnaar ben bij RWS Noord-Holland.
4) Ik 11 kilo ben afgevallen en graag nog 10 kilo kwijt wil, maar de motivatie even kwijt ben.
5) Ik een hekel heb aan huis houdelijk werk en liever achter de naaimachine zit.
6) mijn schoonvader net overleden is (6 november) en dat we daar erg verdrietig om zijn.
7) Ik soms met (gezonde) jaloezie kijk naar al de leuke frutsels en kledingstukken in de blogs van jullie.

Nu mag ik dus 7 mensen blij maken met een award. Ik kijk niet wie 'm al gehad heeft.
Sandra
Doekedoeke
Zussies
Collie-Collie
Applicatie en zo
Riny's designs
Alsjeblieft, deze award is voor jullie. Ik snuffel regelmatig bij jullie in jullie blog en dit met veel plezier.

groetjes,
Sandra

4 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,

    Bedankt voor dit leuke gebaar, ben er blij mee!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je mooie Award en bedankt dat je aan mij de Award hebt doorgegeven!!! Ik ben er heel blij mee!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je mag hem nog een keer weggeven hoor.. ik tel er 6 op je blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en van mij krijg je er ook nog 1.
    gefeliciteerd.
    groetjes gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen