zondag 12 september 2010

~~* zin in de herfst? *!!

Zo, dit is mijn eerste creatieve uitspatting van het nieuwe seizoen. De kleurtjes nog niet te donker, maar de stofjes al wel wat dikker.

Het is een Amelie, gemaakt van diverse tricotstofjes. De capuchon is gevoerd met de leuke uilenstof, welke ik in Amerika had gekocht.
Een leuke uilenapplicatie van Stickbär siert het voorpand.

Moet je zeggen dat het lang heeft geduurd, voor ik weer wat zin begon te krijgen om wat te gaan naaien.
Om wat inspiratie te krijgen, heb ik eerst maar eens mijn lappen uitgezocht en omgewisseld. De zomer opgeborgen en de herfst/winter bekeken wat ik nog allemaal heb. Vooral als je aan het einde van het seizoen wat lappen in de uitverkoop hebt, weet je niet meer zo goed wat je nog allemaal in voorraad hebt. En raad eens?................nog een hele boel!
Kon niet zeggen dat ik hierdoor veel zin kreeg, maar ben gewoon maar weer begonnen. Ik wil eind september toch wel mijn eerste update kunnen plaatsen in mijn winkeltje.
Gelukkig komt langzaam de zin weer terug en heb nu 2 rokjes geknipt liggen en ben aan het borduren voor de versieringen, dus het komt allemaal weer goed.

fijne zondag,
Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten